Thursday 20 August 2015

Filled Under:

[MESTI TENGOK] Gambar Gadis JPJ Paling "CUN" Jadi Viral Di laman Sosial Membuatkan Lelaki Cair Bila Melihatnya.

Bermain di dada laman sosial terutamanya laman sosial Facebook, Twitter dan aplikasi WhatsApp gambbar seorang awek cun yang berpakaian seragam Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) di mana ia menjadi bahan bualan ramai terutamanya bagi kaum lelaki.
Ada yang memuat naik gambar berkenaan dengan kapsyen "tolonglah saman saya!". Kalau awek JPJ macamni. Awak nak saman saya banyak mana pun saya sanggup. Tolong la saya merayu. Saman la saya" dan macam-macam lagi kepsyen yang menggelikan hati.
Tetapi tahukah anda semua siapa sebenarnya awak cun ini atau gadis JPJ yang membuatkan "tulang rusuk lelaki tiba-tiba bergetar ini???
Beliau adalah seorang model Hijabista, blogger, pengacara gari junior dan juga merupakan pelakon dalam drama "Dunia Lola" yang memegang watak bernama Laila.
Beliau dikatakan berbaju seragam JPJ berkenaan untuk menjayakan telemovie komidi bertajuk Din Sardin yang berganding bersama Izue Ismail dan Amir Raja Lawak di mana sudahpun dalam proses pengambaran.




 
INFOROJAK




0 comments:

Post a Comment