Wednesday 12 August 2015

Filled Under:

[WAJIB TAHU] Dato' Aliff Syukri Dedahkan Siapa Dirinya Di Waktu Silam


#Biasa lah, klu seseorang tu berjaya & kaya-raya je mesti ada org yg tak puas hati. Dah tu, sebarkan fitnah pula tu padahal org yg duk mengata ni takde pun masa seseorang tu tempuhi susah payah, naik jatuh utk mencapai cita-cita yg diimpikan.....

#Mcm ahli perniagaan produk kecantikan terkenal Malaysia, Dato’ Aliff Syukri yg terkenal dgn line ‘Terlajak Laris’ ni tak terkecuali jadi mangsa tohmahan & fitnah org yg tak senang dgn kejayaan yg dikecapi Dato’ Aliff. Tak tahan dgn perkara itu, Dato’ Aliff Syukri beri sepatah dua kata utk org yg suka bawa mulut utk jatuhkan reputasinya itu. Ouuch!!!!


#BIAR GAMBAR INI BERBICARA!




#saje nk luah perasaan bila ramai yg x percaya abg berniaga dari bawah..BIAR GAMBAR INI BERBICARA…WAKTU NI SAYA MASIH MENTAH & MASIH TERCARI2 HALA TUJU KEHIDUPAN BERBEKALKAN SPM YG X LULUS???????? & DISINILAH BERMULANYA TAPAK DHERBS TRLAJAK LARIS..PASAR TANI SEK13 (dulu org panggil carbootsale) SELAMA 2 TAHUN SAYA DISINI TANPA MNGENAL ERTI PANAS & MALU..WAKTU TU UMUR SY 20TAHUN ..DISINI TEMPAT SAYA BERMAIN & BERMULA SEGALNYA..YE!!SAYA ADALAH PENIAGA PASAR TIADA NAMA & TIADA SIAPA YG KENAL BUDAK HINGUSAN BERJIWA BESAR….. JANGAN LIHAT YG MANIS SAHJA SKRG & APA YG SAYA ADA…TP LIHATLAH KEPAHITAN SAYA TERDAHULU……SAYA PERCAYA..

#‘Saya menyeru kepada anda diluar sana utk berniaga!!’



#Utk berjaya kita perlulah mempunyai semangat yg kuat, bersifat tawakal & pling penting ialah kreatif…dizaman yg serba maju & moden terlalu ramai org yg cerdik & pandai (abg terlajak laris ni buta it) tetapi berapa ramai org yg bijak, pandai & kreatif utk membawa satu legasi perniagaan??
Apabila anda berjaya mencipata satu perniagaan anda sekaligus tlh membuka peluang-peluang rezki pekerjaan & boleh menaikkan taraf ekonomi negara…ini juga satu jihat.. Oleh itu, saya menyeru kepada anda diluar sana utk berniaga. Tak kira anda nk berniaga tudung, kerepak atau sebagainya asalkan anda berniaga. InshaAllah peluang utk menjadi jutawan akn terbentang luas utk anda....
Saya doakan agar apa yg anda rancang akn berjaya salam terlajak syg dr abg terlajak laris.....




0 comments:

Post a Comment