Tuesday 5 January 2016

Filled Under:

“Saya Termakan Hasutan Maria Farida” – Anak tiri dakwa Maria Farida Sudah Berubah!! ( 3 Foto)

“Setelah apa yang berlaku, saya kesal kerana termakan hasutan memburukkan bekas ibu tiri di dalam MELODI.” Anak tiri Maria Farida akhirnya buka cerita sebenar.
“Saya Termakan Hasutan Maria Farida” – Anak tiri dakwa Maria Farida Sudah Berubah!! ( 3 Foto)
"Saya Termakan Hasutan Maria Farida" - Anak tiri dakwa Maria Farida Sudah Berubah!! ( 3 Foto)

"Saya Termakan Hasutan Maria Farida" - Anak tiri dakwa Maria Farida Sudah Berubah!! ( 3 Foto)

"Saya Termakan Hasutan Maria Farida" - Anak tiri dakwa Maria Farida Sudah Berubah!! ( 3 Foto)

Sebelum perkahwinan Maria Farida dan suaminya sekarang, anak-anak tirinya bermatian mempertahankan Maria tentang isu perampas Datuk Rahman, kini sudah terbalik pula isunya.
Anak-anak tirinya kini mendakwa Maria Farida sudah berubah dan mula mengabaikan mereka.
Saya terkilan dengan papa yang langsung tidak menjenguk ketika saya dimasukkan ke hospital kerana denggi. Daripada adik-beradik, saya dapat tahu papa terlalu marah dengan saya tetapi saya tidak tahu apa puncanya. Ketika di hospital, saya mula nampak belang Maria dan dari situ, saya mula sedar kami akan ditendang dan perlu mencari hidup sendiri. Banyak perkara yang dipertikaikannya dan ia sangat menyakitkan hati. Maria menghancurkan kebahagiaan keluarga kami. – Nurshazleen Anis
Nurshazleen juga mendakwa bapanya sudah berubah sikap dan dia juga kesal kerana termakan hasutan Maria Farida dan memburuk-burukan bekas ibu tirinya di dalam program Melodi sebelum ini.
Saya terkesan sangat kerana dulu, saya pernah memburukkan dan membuangnya tetapi kini mummy (Karen) yang sentiasa mengambil berat. Saya buang mummy dulu kerana terpengaruh dengan cerita hasutan.
Perghh..boleh tahan panas jugak cerita Maria Farida ini. Lain pula ceritanya sebelum ini. Manusia mudah sangat hilang pertimbangan akibat hal dunia. Sama-sama kita doakan semoga semuanya pulih dan hubungan mereka anak beranak kekal.




0 comments:

Post a Comment